Tae-suk na poseben način rešuje stanovanjske težave; vlamlja v stanovanja, katerih lastniki so dalj časa odsotni, in v njih živi določen čas. Običajno jih pospravi in popravi morebitne okvare, nakar se \'preseli\' drugam. Nekega dne v stanovanju, za katerega je mislil, da je prazno, naleti na pretepeno žensko Sun-hwa. Ob moževi vrnitvi se odloči, da bo odšla s Tae-sukom. Zdaj vlamljata skupaj, toda nekega dne v novem stanovanju odkrijeta moško truplo. Tae-suk poskrbi, da ga častno pokopljeta na vrtu njegove hiše, a še isti dan ju preseneti pokojnikov sin. Tae-suk naenkrat postane osumljen umora, Sun-hwa odpelje nasilni mož. V zaporu Tae-suk doživi preobrazbo. »Prepričan sem, da danes večina ljudi ni srečnih samo zaradi tega, ker imajo denar. Zato menim, da potrebujemo neke vrste iluzijo, in v filmu sem hotel izraziti nezadovoljstvo z resničnostjo. Želel sem ga razširiti v domišljijski svet. Včasih sem zmeden glede realnosti in iluzije. Tako zadnji podnaslov predlaga, da nikoli resnično ne razlikuješ, kaj je realnost in kaj sanje. Celo slog sedenja so lahko sanje. Želel sem izraziti te vrste zmedenost, ki jo imam o sanjah in realnosti.« (Kim Ki-duk) »Palica za golf je Kim Ki-dukovo bizarno, hipnotično nadaljevanje izvrstnega filma Pomlad, Poletje, Jesen, Zima … in Pomlad. Njegove filme oblikuje tišina. V najbolj poznanih filmih, Pomlad, poletje ... in Otok (The Isle) igralci komajda spregovorijo besedo in Kim kot bivši slikar premore tisoč strategij, lepih ali brutalnih, za pritegnitev pozornosti. V filmu Palica za golf glavna junaka (tako moški kot ženska) igrata določen čas brez besed. Napet je tudi, ko je nesmiseln, s primesmi komedije pa film ponuja malo manj kot prejšnji, vendar najmanj, kar ponuja, je igriva izraba formalnih omejitev.« (Ed Park)
|